یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۱۴:۱۶

مدیرکل گردشگری بوشهر:
زیرساخت‌های گردشگری دریایی در استان بوشهر ایجاد می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: زیرساخت‌های گردشگری دریایی در استان بوشهر ایجاد می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل ناصر امیرزاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با برخورداری از ۹۰۰ کیلومتر نوار ساحلی دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه گردشگری دریایی است. وی با اشاره به طراحی و تدوین طرح‌های گردشگری دریایی، مناطق و دهکده‌های ساحلی در بوشهر، عسلویه، تنگستان، کنگان، دیلم و گناوه خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی این طرح‌ها اجرایی می‌شود. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر با آب و هوای مناسب در هشت ماه سال قابلیت میزبانی از گردشگران را دارد، اضافه کرد: سواحل زیبای خلیج فارس و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی از ظرفیت‌های گردشگری استان است.

وی با اشاره به استقبال مطلوب گردشگران از سواحل ماسه‌ای و صخره‌ای در نقاط مختلف استان بوشهر، ادامه داد: از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در عرصه گردشگری دریایی استان بوشهر استقبال می‌کنیم. امیرزاده با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی از جمله اسکله تفریحی را در دستور کار داریم، افزود: به زودی نخستین کشتی تفریحی ساخته شده در بوشهر با همکاری سرمایه‌گذار بخش خصوصی به آب انداخته می‌شود. وی با اشاره به نقش بسیار مهم تاثیرگذار توسعه گردشگری دریایی در بهبود وضعیت اشتغال در استان، بیان کرد: باید تلاش بیشتری برای تبدیل این استان به  قطب گردشگری دریایی کشور داشته باشیم.



  کد خبر : 5619
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :